درباره هتل مرکور بومونتی استانبول، امکانات و آدرس

راهنمای انتخاب هتل استانبول

هتل مرکور بومونتی استانبول (Mercure Istanbul Bomonti) یک هتل پنج ستاره در منطقه عثمان بی استانبول در کشور ترکیه است .این هتل در یکی از ناحیه‌های اعیان‌نشین استانبول قرار دارد؛ این منطقه پر از بوتیک‌های لوکس و مراکز خرید متعدد و مراکز گردشگری مانند موزه آتاتورک و باغ‌های متنوع است. در نزدیکی این هتل چندین ایستگاه اتوبوس قرار گرفته است و ایستگاه مترو هم حدود ۴۰۰ متر با هتل فاصله دارد.

هتل ۵ ستاره مرکور بومونتی استانبول دارای ۲۰۳ اتاق بسیار لوکس و مجهز است که به سبک دکوراسیون زیبایی ساخته شده است. اتاق های هتل مرکور استانبول عایق صدا هستند و مسافران در آرامش کامل سفر خود را تجربه می نمایند، مخصوصا برای افرادی که جهت کارهای اداری خود به استانبول سفر نمودند هتلی مناسب می باشد.

 

امکانات هتل

از امکانات اصلی این هتل 5 ستاره میتوان به 203 اتاق و سوئیت خانوادگی بسیار مجلل، 2 رستوران و 2 بار، لابی، استخر سرپوشیده، استخر کودکان، خدمات اتاق، سرویس خشکشویی، ترنسفر فرودگاهی، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدانها، تراس پشت بام، صبحانه در دسترس، مرکز تناسب اندام، خدمات آبگرم، سونا خشک و بخار، صندوق امانات، جکوزی، خدمات مبادله ارز، اتاق های ماساژ درمانی، مرکز تجاری 24ساعته، مراقبت از کودکان با هزینه اضافه، میز تور و بلیط، پارکینگ و فای رایگان اشاره کرد.

در تمام اتاق های هتل مرکور استانبول سیستم تهویه مطبوع، میز کار، کمد لباس، حمام خصوصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، گاوصندوق، مینیبار، تلویزیون تختخواب با شبکه های ماهواره ای، مبلمان لوکس، امکانات تهیه چای و قهوه، بطری آب رایگان روزانه وجود دارد.

هر روزه بوفه صبحانه به همراه نمایش شهر استانبول به صورت رایگان در خدمت مهمانان هتل قرار میگیرد. در طول روز نیز انواع غذاهای منحصر به فرد بین المللی همراه با نوشیدنی های متنوع در رستوران هتل سرو میشود. در منطقه لابی در رستوران à la carte نیز مهمانان میتوانند از نوشیدنی های گرم و سرد و تنقلات لذت ببرند.

 

رستوران های هتل مرکوری بومونتی استانبول

هتل مرکور بومونتی در استانبول 2 رستوران دارد که در آن‌ها انواع غذاهای بین‌المللی و محلی طبخ و سرو می‌شوند. مسافران در صورت تمایل می‌توانند در این رستوران‌ها انواع غذا، نوشیدنی و میان‌وعده را میل کنند.

 

 

اتاق های هتل مرکور بومونتی استانبول

در زمان رزرو هتل مرکور بومونتی در Istanbul، باید یکی از گزینه‌های زیر را برای اقامت انتخاب کنید:

• اتاق توئین دلوکس با ظرفیت 3 نفر و یک تخت دبل و یک تخت توئین

• اتاق توئین سوپریور با ظرفیت 3 نفر و یک تخت دبل و یک تخت توئین

• اتاق استاندارد دبل با ظرفیت 3 نفر و یک تخت دبل

• سوئیت دلوکس با ظرفیت 6 نفر و 2 تخت دبل و 2 تخت توئین

• اتاق خانوادگی با ظرفیت 5 نفر و 2 تخت دبل

 

مکان‌های نزدیک به هتل مرکور بومونتی استانبول

محله شیشلی اگرچه جزو مناطق مرکز شهر به حساب نمی‌آید اما دسترسی مناسبی به تعدادی از مکان‌های توریستی استانبول دارد. در ادامه برخی از مکان‌های مهم نزدیک به هتل مرکور بومونتی استانبول را معرفی خواهیم کرد.

مکان‌های دیدنی

برج‌های ترامپ – 3 دقیقه رانندگی

قصر دولماباغچه – 9 دقیقه رانندگی

میدان تکسیم – 13 دقیقه رانندگی

خیابان استقلال – 14 دقیقه رانندگی

برج گالاتا – 16 دقیقه رانندگی

 

رستوران

رستوران آدانا اوکاکباشی – 6 دقیقه

پیاده‌روی رستوران باروتخانه – 6 دقیقه

پیاده‌روی کافی شاپ کاپ آف جوی – 14 دقیقه

پیاده‌روی رستوران دک – 16 دقیقه پیاده‌روی

رستوران نصرت – 18 دقیقه پیاده‌روی

 

حمل و نقل

ایستگاه متروی اوسمان‌بی – 9 دقیقه پیاده‌روی

ایستگاه متروی مجیدیه‌کوی – 3 دقیقه رانندگی

فرودگاه استانبول – 38 دقیقه رانندگی

 

آدرس هتل مرکور در استانبول

Cumhuriyet, Ergenekon Cd. No 62 A, 34377 Şişli/İstanbul, Turkey

 

شماره تلفن هتل بومونتی مرکور ترکیه استانبول

902123686666+