کدام کشور برای مسافرت خوب است

حتماً پیش آمده که از روزمرگی و فشار کاری خود خسته شده باشید و نیاز به افزایش انرژی و بهبود روحیه داشته باشید، بنابراین تصمیم به سفر گرفته‌اید. اما ممکن است سوالی در ذهن شما پیش بیاید: به کدام کشور سفر کنید تا لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز داشته باشید و همچنین از نظر اقتصادی مناسب باشد؟ در این مطلب، به معرفی برخی از کشورهای زیبای جهان می‌پردازیم.

 

ترکیه استانبول

ترکیه

ترکیه امروزه یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای ایرانیان است. گردشگران این کشور را به دلیل فرهنگ و معماری خاص، زیبایی‌های طبیعی، و جاذبه‌های گردشگری متنوع انتخاب می‌کنند. از جمله جاذبه‌های طبیعی ترکیه، پاموکاله با سنگ‌های آهکی پرشده از آب معدنی است که منظره‌ای خیره‌کننده را ایجاد می‌کند. همچنین مسجد ایاصوفیه ، جزیره بیوک آدا، تنگه بسفر، مسجد سلطان احمد، کاخ توپکاپی، کاخ دولما باغچه، برج گالاتا، کلیسای چورا، آکواریوم فلوریا، آب انبار باسیلیکا در استانبول و سایر مکان‌های دیدنی این کشور، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را ارائه می‌دهند.

ترکیه با میراث تاریخی غنی، از جمله ایا صوفیه و باغ‌های توپکاپی، نقاط گردشگری فراوانی دارد. شهرهای قیصریه و کاپادوکیا با معماری خاص و مناظر شگفت‌انگیز، سواحل زیبای آنتالیا و پاموکاله نیز بهترین مکان‌هایی هستند که در ترکیه مسافران به بازدید آن می‌پردازند.

ترکیه نیاز به اخذ ویزا ندارد ولی باید مدارکی مثل پاسپورت معتبر یعنی با مدت اعتبار حداقل ۶ ماه، پرداخت عوارض خروج از کشور، داشتن گواهینامه بین‌المللی در صورت سفر با خودرو و غیره را همراه داشته باشید.

سفر با هواپیما به کشورهای مختلف همیشه راحت ترین و سریعترین راه می باشد که بدون خستگی می توانید به مقصد برسید، اگر به دنبال بلیط هواپیما ارزان هستید می توانید بلیط هواپیما تهران به استانبول و بلیط هواپیما اصفهان به استانبول را با بهترین قیمت از فلایت گیت رزرو کنید.

 

 

تایلند

تایلند

تایلند با غذاهای منحصر به فرد، جاذبه‌های گردشگری زیبا، و فضاهای آرامش‌بخش، یکی از بهترین مقاصد برای سفر به حساب می‌آید. این کشور در حوزه ذهن‌درمانی و تجارب معنوی نیز شناخته شده است. با وجود تلاش‌های اخیر برای احیای صنعت گردشگری در تایلند، هنوز هم می‌توان تورهای ارزان و اقامتگاه‌های با قیمت مناسب پیدا کرد.

پویایی بازارهای شلوغ بانکوک و آرامش جزایر پوکت و پانگان، تنوع چشم‌اندازهای تایلند را نشان می‌دهند. معابدهای بزرگ مانند وات پو، شاهکارهای معماری و معنوی هستند که تاثیرگذاری شگفت‌انگیزی بر دل بازدیدکنندگان می‌گذارند. از سواحل زیبای کرابی گرفته تا جاذبه‌های تاریخی آی‌آن، تایلند تنوع فراوانی از تجربه‌های گردشگری ارائه می‌دهد.

تلاش‌های اخیر برای احیای صنعت گردشگری در تایلند، با توجه به افزایش استقبال گردشگران، فرصت‌های بیشتری را برای اقامتگاه‌های با قیمت مناسب و تورهای ارزان ایجاد کرده است. این کشور به عنوان یک مقصد معنوی و ذهنی، همچنان یکی از بهترین مقاصد جهان برای سفر محسوب می‌شود.

ایرانیان برای سفر به تایلند نیاز به دریافت ویزای تایلند دارند.ویزای توریستی تایلند مناسب مسافرانی است که برای گردش‌و‌تفریح به تایلند سفر می‌کنند. این ویزا 58 روزه است و تا 90 روز هم بعد از صدور، اعتبار دارد. شما می‌توانید با پرداخت 60 یورو، ویزای توریستی تایلند را دریافت کنید.

 

 

سفر به دبی

دبی (امارات متحده عربی)

شهر دبی پایتخت و مهمترین شهر کشور امارات متحده عربی است. دبی یکی از مدرن ترین شهرهای قاره آسیا و جهان است. دبی، شهر خیره کننده جهان در زمان های نه چندان دور، دهکده ای کوچک و پیش پا افتاده ای بیش نبود. بعد از اتفاقات بسیار اکنون یکی از وسیع ترین شهرهای امارات متحده عربی است. دبی از سمت جنوب با ایران و در حاشیه و اطراف خلیج همیشه فارس قرار دارد. البته شبه جزیره عربستان نیز همجوار شهر دبی بوده که یکی از شهر های شیخ نشین به شمار می رود. این شهر لقب های زیادی دارد که از جمله آن ها می توان به شهر آسمان خراش ها، شهر تجملات، شهر شگفت انگیز و … اشاره کرد.شهر دبی یکی از شهرهای مهم تجاری در جهان نیز به شمار می رود. دبی گران ترین شهر خاورمیانه است و در لیست شهر های گران و لاکچری جهان جایگاه 20 را دارد.دبی به پایتخت خرید خاورمیانه مشهور است و بیش از ۷۰ مرکز خرید بزرگ دارد که عبارتند از بازار طلا، دبی مال، بازار مدینه جمیرا، مرکز خرید مرکاتو، مرکز خرید برجمان، مرکز خرید ابن بطوطه، گلوبال ویلیج و سیتی سنتر دیره.سوغاتی‌های دبی شامل لباس، وسایل الکترونیکی، فرش، شال کشمیر و ابریشم، خرما و شیرینی‌های خرمایی، عطر، خنجرهای سنتی، شکلات، طلا، ادویه، انواع عروسک‌های سنتی، وسایل تزیینی، صنایع دستی و… می‌شود.اقامت در برج های بلند و بسیار زیبا با امکانات کامل رفاهی ممکن است آرزوی هر فردی است، مناظر ساحلی این شهر، بسیار چشم نواز و بی بدیل هستند و آب و هوای گرم دبی نه تنها از جذابیت این منطقه کم نکرده بلکه بر زیبایی سواحل این شهر نیز افزوده است. در رستوران های دبی می توانید انواع غذاهای لذیذ مانند غذاهای دریایی ، عربی ، اروپایی را تجربه کنید.

اگر می‌خواهید به امارات بروید، برای ورود به ویزا نیاز دارید. معمولا اتباع ایرانی برای سفر به دبی ویزا ۳۰ یا ۹۰ روزه دریافت می‌کنند. دریافت ویزای دبی برای کسانی که به صورت توریستی قصد سفر به این کشور را دارند، خیلی هم دشوار نیست و در مدت زمان کوتاهی با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به راحتی و با حداقل هزینه امکان پذیر است.

سفر با هواپیما به کشورهای مختلف همیشه راحت ترین و سریعترین راه می باشد که بدون خستگی می توانید به مقصد برسید، اگر به دنبال بلیط هواپیما ارزان هستید می توانید بلیط هواپیما تهران به دبی و بلیط هواپیما اصفهان به دبی را با بهترین قیمت از فلایت گیت رزرو کنید.

 

 

سفر به مالزی

مالزی

مالزی کشوری در جنوب شرقی آسیا، جنوب تایلند و شمال اندونزی است. این کشور زیبا به خاطر سواحل متعدد و تنوع مناطق و جاذبه‌ های طبیعی ، یکی از مهمترین مقاصد گردشگری جهان ، به خصوص برای ورزش ‌هایی مانند غواصی دارای شهرت بسیار زیادی است . علاوه بر ساحل و جزیره‌ های متنوع آن ، جنگل‌ های انبوه و سرسبز یکی دیگر از جذابیت ‌های مالزی می باشد . علاوه بر جاذبه‌ های طبیعی ، از نظر جاذبه ‌های شهری ، آسمان خراش های بلند و رستوران‌ های مشهور هم کشور مالزی حرف‌ های زیادی برای گفتن دارد..کوالالامپور بزرگترین شهر و پایتخت رسمی و سلطنتی مالزی است. مالزی یکی از کشورهایی است که از شهرها و پایتخت های زیادی تشکیل شده است. کشور مالزی به دلیل داشتن سواحل زیبا، طبیعت و جزیره های بی نظیر و صدها جاذبه دیگر به یکی از مقاصد گردشگری افراد مختلف جهان به ویژه ایرانیان تبدیل شده است. مالزی هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. به طور کلی مالزی کشور چندان گرانی نیست و به دلیل در دسترس بودن منابع طبیعی فراوان در این کشور، هزینه غذا به خصوص غذاهای خیابانی بسیار پایین است و اقامتگاه ها بسیار متنوع است، از جمله هتل های ارزان و مراکز هتل های لوکس. هتل ها در مقایسه با سایر کشورها پایین تر هستند.

از جاذبه های گردشگری مالزی می توان به افلاک نمای ملی کوالالامپور،آکواریوم کوالالامپور،برج کوالالامپور،برج های دوقلوی پتروناس،پارک موضوعی برجایا تایم اسکوئر ،خیابان پتالینگ،محله بریک فیلدز،میدان مردکا کوالالامپور و… است.

اگر برای گشت و گذار به مالزی می‌روید و قصد شما از سفر بازدید از جاذبه‌های این کشور است، باید ویزای توریستی بگیرید. به این نوع ویزا، ویزای بازدید اجتماعی هم گفته می‌شود. توجه داشته باشید ایرانیان بدون گرفتن ویزا هم می‌توانند به مالزی سفر کنند؛ به شرطی که حداکثر 14 روز در کشور اقامت داشته باشند.

سفر با هواپیما به کشورهای مختلف همیشه راحت ترین و سریعترین راه می باشد که بدون خستگی می توانید به مقصد برسید، اگر به دنبال بلیط هواپیما ارزان هستید می توانید بلیط هواپیما مالزی را با بهترین قیمت از فلایت گیت رزرو کنید.

 

 

سفر به ارمنستان

ارمنستان

کشور ارمنستان کشور کوچکی که جای خود را در بین گردشگران باز کرده و با تاریخ غنی خود گردشگران را به خود جذب می کند. کوه آرارات یکی از جاذبه های خیره کننده این کشور است، نماد ملی ارمنستان است، بیشتر ارتفاعات این کشور به مرکز این کوه معروف است. مکانی که کشتی نوح در آن فرود آمد. قدم زدن در کوچه پس کوچه های ارمنستان، دیدنی های تاریخی آن، از موزه های این کشور گرفته تا کلیساهای هزار ساله و طبیعت بکر آن را فراموش نکنید. همه را وسوسه می کند که هر چه زودتر به این کشور سفر کنند.

ارمنستان مکان های توریستی و گردشگری زیبایی دارد که می‌توان به فواره‌های رقصان میدان جمهوری، خانه اپرا ایروان، مجموعه کاسکاد و ویرانه‌های اربونی اورارتو اشاره کرد.همچنین دارای کلوب‌های شبانه، مکان‌های اجرا موسیقی زنده، مکان‌های پیاده‌روی، کافه‌های خیابانی، کازینوها و رستوران‌های متعدد است. مرکز خرید دالما گاردن، مرکز خرید ایروان و مرکز خرید روسیا سه از مراکز مهم و بزرگ ارمنستان هستند.

طبق توافق شکل گرفته بین ایران و ارمنستان، شهروندان دو کشور بدون دریافت ویزا و تنها با ارائه گذرنامه خود می‌توانند به مدت ۹۰ روز در کشور مقصد اقامت داشته باشند که این زمان می‌تواند تا ۱۸۰ روز هم تمدید شود.

سفر با هواپیما به کشورهای مختلف همیشه راحت ترین و سریعترین راه می باشد که بدون خستگی می توانید به مقصد برسید، اگر به دنبال بلیط هواپیما ارزان هستید می توانید بلیط هواپیما ارمنستان را با بهترین قیمت از فلایت گیت رزرو کنید.

 

 

سفر به قزاقستان

قزاقستان

قزاقستان کشوری بسیار زیبا و شگفت انگیز است. این کشور در آسیای مرکزی قرار دارد و از شمال با روسیه و از شرق با چین همسایه است، آستانه پایتخت قزاقستان شهری سردسیر است و به طور کلی گزینه مناسبی برای زندگی در فصل زمستان محسوب نمی شود. این شهر جاذبه های زیادی دارد و مشخص است که می تواند برای گردشگری بسیار ارزشمند باشد. آکتوبه یکی از دیدنی ترین شهرهای قزاقستان است که نماد دو شیر بر روی این شهر قرار گرفته است، این شهر جاذبه های زیادی دارد و فضای سبز آن در جهان شهرت دارد.قزاقستان آب و هوای خوبی دارد. در این کشور می توانید هر چهار فصل را تجربه کنید. اما از آنجایی که تابستان متعادل و زمستان نسبتا سردی دارد، بیشتر گردشگران ترجیح می دهند تابستان را برای سفر خود انتخاب کنند.

از جاذبه های گردشگری قزاقستان می توان به پیست مدئو،برج بایترک،پارک ملی کورگلژین،شهرتاراز،پارک ملی طبیعت برآبای ،آلماتی ،نورسلطان،منطقه ی مانگیستائو،کاخ ریاست جمهوری آک اردا،کلیسای جامع معراج و… اشاره کرد.

ایرانیان می توانند بدون نیاز به صدور ویزا و به راحتی وارد قلمرو کشور قزاقستان شده و در هر بار ورود و خروج به مدت ۱۴ روز در این کشور اقامت داشته باشند. به عبارتی در یک بازه زمانی ۱۸۰ روزه مجموعاً ۴۲ روز که در چند سفره مداوم به کشور قزاقستان انجام می شود، اقامت بدون ویزا برای ایرانیان میسر خواهد شد.

سفر با هواپیما به کشورهای مختلف همیشه راحت ترین و سریعترین راه می باشد که بدون خستگی می توانید به مقصد برسید، اگر به دنبال بلیط هواپیما ارزان هستید می توانید بلیط هواپیما قزاقستان را با بهترین قیمت از فلایت گیت رزرو کنید.

 

 

سفر به مسقط

عمان

عمان کشوری پادشاهی است که در شبه جزیره عربستان واقع شده است. عمان با ایران مرز آبی دارد و دریای عمان بین این دو کشور واقع شده است. شهر مسقط، پایتخت کشور عمان و نیز بزرگترین شهر این کشور می باشد.در سواحل عمان، جزیره ماسیره به عنوان یک مقصد منحصر به فرد برای مسافرانی است که در جست و جوی خورشید، سواحل، تاریخ و حیات وحش هستند. جزیره ماسیره پایگاه هوایی عمان بوده اما شهرهای آن نسبتا کوچک می باشد. این بدین معنی است که تعداد کمی از مردم در اینجا زندگی کرده و نقاط بسیاری وجود داشته تا شما بتوانید آن را کشف نمایید. در این جزیره برنامه های پرطرفداری مانند شنا کردن، بررسی کشتی های از کار افتاده، تماشای بیش از ۳۰ هزار لاک پشت که سالانه برای تخم گذاری خود به این ساحل می آیند.مفهوم واقعی سنت و مدرنیته را در تور عمان درک خواهید کرد. جایی که از نظر امکانات رفاهی چیزی کم از رقیب اصلی خود امارات نداشته و با سرعت بسیار زیادی نیز در حال ساخت امکانات رفاهی، هتل‌ها و مراکز تفریحی است. مسقط به عنوان پایتخت کشور عمان و مهم‌ترین شهر توریستی این کشور، اگرچه به مانند سایر شهرهای بزرگ کشورهای ثروتمند خلیج فارس، لوکس و مدرن نیست، اما صفا و صمیمیت خاصی داشته و بافت سنتی بسیار زیبایی دارد.

اگر قصد سفر به عمان را دارید، اتباع ایرانی جزو ۱۰۳ کشوری هستند که برای سفرهای کوتاه توریستی(حداکثر ۱۴ روز) به عمان نیازی به دریافت ویزا ندارند.

سفر با هواپیما به کشورهای مختلف همیشه راحت ترین و سریعترین راه می باشد که بدون خستگی می توانید به مقصد برسید، اگر به دنبال بلیط هواپیما ارزان هستید می توانید بلیط هواپیما تهران به مسقط و بلیط هواپیما مشهد به مسقط را با بهترین قیمت از فلایت گیت رزرو کنید.

 

 

سفر به هند

هند

هند سرزمین شگفتی‌ها است و هر گوشه‌ی آن مملوء از چیزهایی استثنایی است که هر گردشگری را حیرت زده می‌کند.گردشگران عمدتاً به هند می‌آیند تا آیین‌های هندوهای خارق العاده را تجربه کنند، طبیعت زیبای آن را کشف کرده و از میراث فرهنگی غنی آن بازدید کنند. البته غذاهای خوشمزه هندی نیز لذت از چشم گردشگران دور نخواهد ماند.کشوری متشکل از شگفتی‌های طبیعی و ساخت دست بشر، دنیای رنگارنگی از طعم‌ها و عطرهای متفاوت، صومعه‌های رازآلود، معبدهای شگفت‌انگیز، شهرهای شلوغ و پر همهمه، امپراتوری‌های گمشده، کاخ‌های مجلل، بازارهای شلوغ، پارک‌های ملی بکر، بناهای تاریخی حیرت‌انگیز و هزاران جاذبه‌ دیگر که شبیه آن‌ها را در هیچ جای دیگر دنیا پیدا نخواهید کرد.

هند سرزمینی پر جنب و جوش با تضادهای خیره کننده است که در آن هر دو دنیای سنتی و مدرن به هم می‌رسند. هند هفتمین کشور بزرگ جهان از نظر مساحت و دومین کشور بزرگ از نظر جمعیت، دارای میراث غنی بوده که حاصل قرن ها فرهنگ و مذاهب مختلف است از تاج محل باشکوه در آگرا گرفته تا مکان های مقدس هارماندیر صاحب (معبد طلایی سابق) در امریتسار و مسجد مکه در حیدرآباد، بازدیدکنندگان این کشور عجیب و غریب گنجینه ای از گنجینه های معنوی، فرهنگی و تاریخی را کشف خواهند کرد.

شهروندان ایران برای سفر به هند ویزا لازم دارند؛ ایرانیان می‎توانند با توجه به هدف خود از سفر به هند و مدت زمان اقامت، ویزای مخصوص به خود را دریافت کنند.برای گرفتن ویزای هند هم می‌توانید به صورت حضوری و هم به صورت الکترونیکی اقدام کنید؛ در هر دو روش ابتدا لازم است که فرم درخواست خود را به صورت آنلاین دریافت کنید.

 

 

سفر به ایرلند

ایرلند

ایرلند در شمال غربی اروپا قرار دارد. این کشور به دو بخش ایرلند شمالی و ایرلند جنوبی تقسیم شده است. این کشور با یک مرز خاکی در شمال شرقی از ایرلند شمالی جدا شده است.این کشور از نظر مساحت سومین جزیره اروپایی و بیستمین جزیره جهان محسوب می‌شود. ایرلند در غرب انگلیس قرار دارد و از دسته کشورهایی است که برای سفرهای تابستانی بسیار عالی خواهد بود در این کشور بارندگی زیادی دیده می‌شود و همینطور شاید هوای مرطوبی هستیم که سبب شده است طبیعت این کشور زیباتر شود. ایرلند کشوری کوچک اما با قدمت تاریخی طولانی، زیبایی های طبیعی، و فرهنگی پر جنب و جوش است. قلعه های نورمن با چشم انداز سواحل خالی و جنگلی، میزبانی خانه های جرجی از جلسات موسیقی، درام و نمایش که در هر نقطه دیده میشود، بخشی از جزابیت های ایرلند هستند. اما جذابیت واقعی ایرلند مردمان آن هستند که ترکیبی منحصر به فرد از خون گرمی، خوش خلقی واحترام دارند، و به شما اطمینان میدهند که عاشق این جزیره شوید.

شهر دوبلین، پایتخت کشور ایرلند می باشد. این شهر مترادف سرگرمی است. دوبلین شهری زنده با کافه‌ های زیبا و پر از مناظر زیبا و قلعه است، به طوری که خوش نگذراندن در این شهر بسیار دشوار هست. معماری گرجی، موسیقی و craic دوبلین را تبدیل به یکی از مشهورترین مکان‌ های اروپا کرده است. استان‌ های ایرلند عبارتند از لینستر، مانستر، کناخت و اولستر. برای سفر به این کشور باید ویزای ایرلند داشته باشید.

در صورتی که قصد داشته باشید برای بازدید و گردشگری وارد کشور ایرلند شوید، باید ویزای توریستی ایرلند که به آن ویزای کوتاه مدت نوع C گفته می­شود را دریافت کنید تا اجازه­ ورود و اقامت تا حداکثر 90 روز یا سه ماه به شما داده شود.

 

 

سفر به سریلانکا

سریلانکا

سریلانکا، جزیره‌ای در جنوب آسیا، در اقیانوس هند در جنوب غرب خلیج بنگال است.سه شهر «دامبولا»، «سیگیریا» و «پولوناروا» در سریلانکا به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی یکدیگر و نیز دارا بودن جاذبه‌ های گردشگری باستانی به «مثلث فرهنگی» این کشور مشهور هستند. چندین مکان‌ باستانی این سه شهر در لیست میراث جهانی سازمان (یونسکو) ثبت شده‌اند.سریلانکا کشور ساحل های پهناور، آثار تاریخی بسیار، مردم خون گرم و غذاهای خوشمزه و مقرون به صرفه است که گزینه عالی برای سفر می باشد.از آنجا که سریلانکا یک منطقه استوایی ، باران زیادی در منطقه می بارد و بهترین زمان سفر به سریلانکا ، در فصل خشک و در نواحی ساحلی است ، بین ماه های آوریل تا نوامبر سفر به سواحل شرقی و از دسامبر تا مارس نیز سفر به سواحل غربی و ارتفاعات مرکزی بسیار دلچسب خواهد بود. کلمبو، پایتخت تجاری سریلانکا است. ابن بطوطه جهانگرد معروف در قرن چهاردهم از این شهر با عنوان کلانپو یاد می‌کند. کلمبوی امروزی شهر شلوغ و پر جمعیتی است. از نژادهای مختلف کشور سریلانکا تا هندی‌ها، انگلیسی‌ها، پرتغالی‌ها و حتی هلندی‌ها که در روزگار استعمار به این شهر آمده‌اند در اینجا پیدا می‌شود. معماری ساختمان‌های شهر ترکیبی از سنت و مدرنیته است.

برای سفر به سریلانکا، نیازی به مراجعه به سفارت یا کنسولگری ندارید، زیرا ویزای توریستی به صورت فرودگاهی در مقصد صادر می‌شود. این ویزا به شما امکان می‌دهد تا 30 روز در سریلانکا اقامت داشته باشید.

 

 

سفر به رومانی

رومانی

شرق اروپا به عنوان یک منطقه ارزان مشهور است. در رومانی، می‌توان با هزینه‌های کمتر از ۱۰ دلار در روز، اقامتگاه ارزان کرایه کرد و غذاهای ارزان قیمت خورد. این کشور با تورهای ارزان و گزینه‌های اقامتی ارزان محبوبیت زیادی دارد.

در قلب شرق اروپا، رومانی به عنوان یک مقصد ارزان مشهور است که تجربه سفری مهیج و مقرون به صرفه را برای گردشگران ارائه می‌دهد. با هزینه‌های کمتر از ۱۰ دلار در روز، امکان اقامت در اقامتگاه‌های ارزان و چندگانه را دارید. این اقامتگاه‌ها با ارائه خدمات اساسی و محیطی صمیمی، جاذبه‌ای برای مسافران با بودجه محدود می باشند.رومانی با شهرهای تاریخی چون برانشو و سیبیو، معابد باستانی و قلعه‌های خیره‌کننده، تجربه فرهنگ و تاریخ بی‌نظیری را فراهم می‌کند. بازارهای شلوغ و پرانرژی باعث می‌شوند که هر گوشه‌ای از شهرهای رومانی توجه شما را به خود جلب کند.

تورهای ارزان با تنوع بالا و گزینه‌های اقامتی با قیمت مناسب، رومانی را به یکی از مقاصد محبوب جهان برای سفر با بودجه کم تبدیل کرده است. این کشور با فرهنگ و تاریخ غنی خود، برای گردشگرانی که به دنبال تجربه‌های فرهنگی و ماجراجویی با هزینه کم هستند، یک مقصد فوق‌العاده است.

اگر قصد سفر به کشور رومانی را دارید، دریافت ویزای رومانی ضروری است.در صورت تمایل به سفر به رومانی، بسته به ملیت و هدف سفر بایستی برای اخذ ویزای رومانی اقدام کنید. امروزه با دیجیتالی شدن روند درخواست ویزای رومانی، اخذ این ویزا ساده‌تر از قبل می‌باشد.

 

سفر به نیوزلند

نیوزلند

نیوزلند با مناظر طبیعی خیره‌کننده، دریاچه‌ها، سنگ‌های آتشفشانی، و فعالیت‌های ماجراجویانه، مقصدی ایده‌آل برای دوستداران ماجراجویی است. این کشور میزبان مناطق زیبا و دیدنی مانند کویین‌تاون است که به عنوان محل آشپزی بهترین برگر دنیا معروف است. اگر به دنبال تجربه غنی از لحظات خاص هستید، نیوزلند یک انتخاب عالی خواهد بود.

در قلب اقیانوس آرام، نیوزلند به عنوان یک بهشت طبیعی با مناظر خیره‌کننده معروف است. این کشور با دریاچه‌های آبی صاف، سنگ‌های آتشفشانی فراوان، و فعالیت‌های ماجراجویانه چون قایق‌رانی در امواج، پاراگلایدینگ، و تعقیب دلفین‌ها، به دنیایی از تجربیات فراموش‌ناپذیر دعوت می‌کند.

آب و هوای معتدل و طبیعت بکر نیوزلند، این کشور را به یک مقصد ایده‌آل برای دوستداران ماجراجویی و آرامش تبدیل کرده است. اگر به دنبال تجربه غنی از لحظات خاص در یک محیط طبیعی منحصر به فرد هستید، نیوزلند یک انتخاب بی‌نظیر است.گردشگران ایرانی برای بازدید از این کشور باید ویزای توریستی نیوزلند را دریافت کنند.

 

 

سفر به ایسلند

ایسلند

ایسلند با طبیعت بکر و خیره‌کننده‌اش، یکی از جاذبه‌های گردشگری فراموش‌نشدنی است. این کشور دارای آبشارهای زیبا، گذرگاه‌های یخی، و ارتفاعاتی است که برای علاقه‌مندان به ماجراجویی و عکاسی عالی است. همچنین، چشمه‌های آب گرم طبیعی جاذبه‌های دیگری از این کشور محسوب می‌شوند.

ایسلند، به عنوان یک نقطه‌ی ویژه در نقشه جهان، با طبیعت بکر و خیره‌کننده‌اش، یک مقصد گردشگری فراموش‌نشدنی به حساب می‌آید. این کشور شمالی با مناظر زیبا و خیره‌کننده‌ای که در هر گوشه‌ای از آن پیدا می‌شود، عاشقان ماجراجویی و علاقه‌مندان به عکاسی را به خود جلب می‌کند.

سفر به ایسلند به عنوان یک سفر خارج از چارچوب‌های روزمره، امکان ارتباط با طبیعت در حال تحول و جذب انرژی‌های بی‌پایان آن را فراهم می‌کند. این مقصد جذاب برای کسانی است که دنبال یک تجربه متفاوت و الهام‌بخش در گردشگری هستند.

‬‎اگر قصد سفر به کشور ایسلند را دارید، کشور ایسلند عضو اتحاد شنگن می باشد و جهت مسافرت به ایسلند نیاز به ویزا شنگن دارید .

 

 

سفر به ویتنام

ویتنام

ویتنام با فرهنگ غنی، غذاهای لذیذ، و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، یک مقصد متنوع و جالب برای سفر است. از هانوی به هالونگ خلیج، ویتنام جاذبه های فراوانی دارد که افراد با سلیقه‌های گوناگون را به خود جذب می نماید.چشم ‌اندازهای طبیعی و بکر در ویتنام این کشور را به یکی از مقاصد پرطرفدار و کم نظیر نه تنها در آسیا بلکه در تمام دنیا تبدیل کرده است، به علاوه غذاهای منحصر به فرد و قلعه ‌ها و معابد قدیمی، فرهنگ و آداب و رسوم متفاوت و خاص در ویتنام موجب محبوبیت و جذابیت ویتنام در میان گردشگران شده است.

مسافرینی که قصد سفر به ویتنام را دارند می‌توانند به صورت عادی و فرودگاهی ویزای ویتنام را دریافت نمایند. برای دریافت ویزای توریستی ویتنام شما می‌توانید با تحویل دادن تمامی مدارک خود به سفارت و پرداخت هزینه، ویزای خود را دریافت کنید، ویزای عادی ویتنام به صورت استیکر در پاسپورت شما درج خواهد شد.

 

 

سفر به پرو

پرو

پرو کشوری در آمریکای جنوبی است و پایتختش شهر لیما است. دیدنی‌های کشور پرو فقط در سبک معماری و فرهنگ متنوع پرویی‌ها خلاصه نمی‌شود. همسایگی کشور پرو با اقیانوس آرام و از طرفی کوه‌های آند و رود آمازون سبب شده تنوع زیستی پرو زیاد باشد.پرو با تاریخ باستانی بی‌نظیر، مناظر طبیعی چشم‌نواز، و فرهنگ متنوع، یک مقصد فوق‌العاده برای کسانی است که به دنبال تجربه سفری خاص هستند. مکان‌هایی مانند مچو پیچو جاذبه‌های بی‌نظیری هستند که در پرو منتظر کشف شدن هستند.این کشورها با تنوع فرهنگی، زیبایی‌های طبیعی، و تجربه‌های گردشگری منحصر به فرد، بهترین مقصدها برای سفر و تجربه لحظات خاص در دنیا هستند.

ایرانی ها برای رفتن به پرو نیاز به دریافت ویزا دارند.از آنجا که پرو در ایران سفارتخانه یا کنسولگری ندارد، ایرانیان برای دریافت ویزای پرو باید از طریق سفارت‌های این کشور در کشورهای همسایه درخواست خود را ثبت کنند.