درباره هتل بلو وی استانبول، امکانات و آدرس

هتل بلو وی استانبول

هتل بلو وی استانبول یکی از هتل های 3 ستاره در شهر تاریخی و زیبای استانبول است که در منطقه شیشلی واقع شده است. این هتل دارای دو ساختمان با نمای کلاسیک و مدرن است که اتاق های تمیز، راحت و مجهزی را به میهمانان خود ارائه می دهد. اینترنت رایگان Wi-Fi، صندوق امانات، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و سشوار از جمله امکانات اتاق های این هتل هستند. همچنین خدمات 24 ساعته پذیرش، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، رستوران و باشگاه بدنسازی از دیگر خدمات این هتل می باشند.

 

در اطراف هتل بلو وی سیتی چه مکان‌هایی وجود دارد؟

مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های استانبول تنها ۴۰۰ متر با هتل فاصله دارد و شما می‌توانید به پیاده‌روی خود را به آن‌جا برسانید. اگر به دیدن مکان‌های تاریخی علاقه دارید می‌توانید تنها با پیمودن ۴۰۰ متر به کلیسای سنت اسپریت بروید. همچنین برای افرادی که علاقه به خرید دارند میدان تکسیم تنها ۱.۶ کیلومتر با هتل فاصله دارد که می‌توانند به آن مراجعه کنند، البته فقط این نیست و میدان تکسیم با رستوران‌ها و کافه‌های خود می‌تواند نظر شما را جلب کند.

مرکز نیشانتاشی یکی از پر رفت ‌و آمدترین مکان‌های استانبول که موقعیتی مناسب برای افراد اهل خرید دارد دسترسی نزدیکی به هتل دارد و می‌توانند به پیاده‌روی خود را به آن برسانند و از فروشگاه‌ها و مراکز خرید آن لذت ببرند. در این محله از استانبول همچنین رستوران‌ها و کافه‌های زیادی وجود دارد. یکی از بزرگترین مزیت‌های هر هتل دسترسی آن به وسایل نقلیه عمومی است. این هتل بلو وی سیتی استانبول فقط ۹۰۰ متر با ایستگاه مترو عثمان‌بی فاصله دارد. اگر از غذای رستوران در هتل بلو وی سیتی استانبول راضی نبودید وجود تعداد زیادی از رستوران‌ها در اطراف آن می‌تواند گزینه‌های متنوعی را در دسترس شما قرار بدهد.

 

موقعیت مکانی هتل بلو وی استانبول

هتل بلو وی استانبول در فاصله کمی از ایستگاه متروی عثمان بی و ایستگاه اتوبوس pangalti قرار دارد که دسترسی آسانی به اکثر جاذبه های توریستی شهر را فراهم می کند. میدان تکسیم، موزه نظامی، سیتیز نیشانتاشی شاپینگ سنتر، پارک تکسیم گزی، مسجد آیا صوفیه و تنگه بسفر از جمله این جاذبه ها هستند. همچنین فرودگاه بین المللی آتاتورک و فرودگاه استانبول در فاصله حدود 30 کیلومتری این هتل واقع شده اند.

هتل بلو وی استانبول یک گزینه مناسب برای مسافرانی است که به دنبال یک اقامت اقتصادی، راحت و مرکزی در شهر استانبول هستند. این هتل با کیفیت خوبی نسبت به قیمت خود ارائه می دهد و از نظر میهمانان خود رضایت بخش بوده است.

 

امکانات هتل

اتاق های این هتل دارای تلویزیون، صندوق امانات و تهویه کننده هوا می باشند و تمامی وسایل داخل اتاق ها ضد حساسیت هستند. خدمات تبدیل ارز و خشکشویی ارائه می گردد. اتاق ها ضد صدا هستند و سیستم گرمایشی نیز دارند. خدمات ترنسفر فرودگاهی با هزینه جداگانه انجام می شود. صبحانه در رستوران هتل به صورت بوفه سرو می گردد. اینترنت رایگان Wi-Fi در سراسر هتل در دسترس می باشد. تمامی اتاق ها روزانه تمیز می شوند. فرودگاه بین المللی آتاتورک در فاصله 16 کیلومتر از این هتل قرار دارد و نزدیک ترین ایستگاه مترو به این هتل ایستگاه عثمان بی می باشد که 500 متر فاصله دارد.

 

 

نظر کاربران در مورد هتل بلو وی استانبول

– میانگین امتیاز هتل بلو وی از دید کاربران 3.6 از 5 است. این امتیاز بر اساس معیارهایی مانند کیفیت و تنوع غذا، تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها، عملکرد کارکنان، تفریحات و امکانات هتل، منطقه و دسترسی و ارزش قیمت به نسبت خدمات محاسبه شده است.

– بیشتر کاربران از اقامت خود در هتل بلو وی راضی بوده اند و آن را یک گزینه مناسب برای سفرهای تفریحی، کاری و خانوادگی دانسته اند. اتاق های تمیز، راحت و مجهز، خدمات 24 ساعته، رستوران و باشگاه بدنسازی، دسترسی آسان به ایستگاه مترو و اتوبوس و جاذبه های توریستی شهر.

“هتل بلو وی سیتی، یک هتل سه ستاره کوچیک، با اتاق های تمیز و صبحانه محدود، تو خیابون دولاپ دره و نزدیک هاربیه بود. اتاق های هتل خوب و تمیز بودن. هر روز نظافت اتاق ها انجام میشد. صبحانه هتل محدود ولی قابل قبول بود. هتل حدود پنج دقیقه تا ایستگاه اتوبوس هاربیه و هفت الی هشت دقیقه تا ایستگاه مترو عثمان بی فاصله داشت که دسترسی خوبی به اکثر مناطق استانبول میداد. شیب خیابونی که هتل قرار داشت بالا بود و موقعیت هتل برای افرادی که مشکل زانو دارن یا سالمند ها مناسب نیست، مگر اینکه از تاکسی استفاده کنید. در کل کیفیت هتل نسبت به قیمتش واقعا خوب و مناسب بود و از اقامتم راضی بودم.”

 

انواع اتاق های هتل بلووی سیتی استانبول

سوئیت اکسکیوتیو: نمایی رو به شهر و یک تخت کینگ بزرگ دارد. تمام امکانات در اتاق های هتل دیده می شود. کفپوش پارکت شده اتاق ها نیز، حس تمیزی بیشتری به آن ها داده است.

اتاق دبل یا تویین: نمایی رو به شهر و یک تخت بزرگ دو نفره دارد.

اتاق اکونومی دبل: نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره دارد. تمام امکانات دیگر اتاق ها، نیز در این اتاق وجود دارد.

 

ویژگی های هتل بلو وی سیتی استانبول

از جمله ویژگی های بارز هتل بلو وی سیتی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم: اینترنت رایگان در سرتاسر هتل. تلوزیون صفحه تخت به همراه کانال های ماهواره ای در تمام اتاق های هتل. سرو صبحانه در هتل. سیستم تهویه ی مناسب در اتاق ها. انبار برای چمدان های مسافران که موجب امنیت خاطر مسافران می شود. میز رزرو تور های گردشگری استانبول در هتل و …

 

آدرس هتل بلو وی سیتی ترکیه

هتل بلو وی سیتی ترکیه در استانبول، خیابان شیشلی نزدیک ایستگاه مترو عثمان بی می باشد. از این رو فاصله ی این هتل تا میدان تکسیم تنها چند دقیقه پیاده روی می باشد.