چگونه از استانبول به مارماریس برویم؟

چگونه از استانبول به مارماریس برویم؟

برای رفتن از استانبول به مارماریس می توانیم با اتوبوس یا هواپیما سفر کنیم. مدت زمان سفر با اتوبوس 12 ساعت و 45 دقیقه و قیمت بلیط آن 40 دلار است و مدت زمان پرواز حدود 1 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد و قیمت بلیط از 23 دلار شروع می شود.

سفر هوایی به مارماریس کمی بیشتر از یک ساعت طول می کشد، اما از آنجایی که فرودگاه 90 کیلومتر از مارماریس فاصله دارد حدود 2 ساعت به سفرتان اضافه می شود. اگر تصمیم دارید با اتوبوس سفر کنید، بهتر است شب حرکت کنید تا بتوانید در طول مسیر بخوابید!

 

فاصله استانبول تا مارماریس

فاصله استانبول تا مارماریس حدود 730 کیلومتر است.

 

از استانبول به مارماریس با اتوبوس

 

از استانبول به مارماریس با اتوبوس

اتوبوس استانبول به مارماریس از ایستگاه اتوبوس استانبول که 15 کیلومتر از فرودگاه آتاتورک و 54 کیلومتر تا فرودگاه Sabiha Gokcen فاصله دارد، حرکت می کند. اتوبوس‌های زیادی از ایستگاه اتوبوس بایرام پاشا به مارماریس حرکت می کنند. اتوبوس های شرکت پاموکاله (Pamukkale) هر روز حرکت دارند که زمان سفر آنها 12 ساعت و 45 دقیقه و قیمت بلیط 40 دلار است.

 

مدت زمان سفر با اتوبوس

13 ساعت و 25 دقیقه (40 دقیقه – حمل و نقل عمومی از فرودگاه استانبول تا ایستگاه اتوبوس، 12 ساعت و 45 دقیقه – اتوبوس به مارماریس).

 

از استانبول به مارماریس با هواپیما

 

از استانبول به مارماریس با هواپیما

رسیدن به مقصد با هواپیما کمی دشوار است زیرا فرودگاه دالامان از شهر حدود ۹۰ کیلومتر فاصله دارد. بنابراین باید با وسایل نقلیه عمومی یا تاکسی از فرودگاه به مارماریس بروید. پروازهای پگاسوس استانبول به مارماریس هر روز از فرودگاه صبیحه گوکچن انجام می شود. مدت زمان پرواز 1 ساعت و 20 دقیقه، قیمت بلیط از 23 دلار است.

همچنین می توانید پروازهای ترکیش ایرلاینز از فرودگاه آتاتورک را انتخاب کنید. این پرواز نیز 1 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد و حداقل 64 دلار هزینه دارد.

 

مدت زمان سفر با هواپیما

2 ساعت و 50 دقیقه (1 ساعت و 20 دقیقه – هواپیما، 1 ساعت و 30 دقیقه – اتوبوس از فرودگاه به مارماریس).

زمان انتظار:

از 1.5 ساعت بین پروازها