درباره هتل جومبالی پلازا استانبول

درباره هتل جومبالی پلازا استانبول

هتل جومبالی پلازا استانبول هتلی سه ستاره در بخش اروپایی استانبول است.هتل Cumbali Plaza هتل نسبتا ارزانی است؛ با این حال، سوئیت خانوادگی نیز دارد. ورود حیوانات به این هتل ممنوع است.

 

هتل Cumbali Plaza Hotel Istanbul

هتل جومبالی پلازا فقط هشت طبقه دارد. این هتل سه نوع اتاق و یک سوئیت دارد؛ پنجره اتاق‌ها و سوئیت‌ها نیز رو به خیابان‌های اطراف هتل باز می‌شوند. هتل جومبالی پلازا دارای یک رستوران، اینترنت رایگان و پذیرش شبانه‌روزی است. در هر اتاق یک تلویزیون ماهواره‌ای، یک دستگاه تلفن، تهویه هوا و یک مینی‌بار قرار داده شده است. حمام‌های اتاق‌ها مجهز به وسایلی همچون دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. صبحانه در این هتل رایگان است و به صورت بوفه سرو می‌شود. رستوران هتل با مجموعه‌ای از غذاهای مدیترانه‌ای و غذاهای بین‌المللی از مهمانان پذیرایی می‌کند.

در همه اتاق‌های هتل جومبالی پلازا تهویه مطبوع وجود دارد که این موضوع آسایش دمایی را برای مهمانان در پی خواهد داشت. تلویزیون صفحه تخت به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای برای همه اتاق‌ها در دسترس است. تلفن از دیگر امکانات اتاق‌های هتل است که به همراه اینترنت وای‌فای به مسافران ارائه می‌شود. مینی‌بار از جمله امکاناتی است که اکثر هتل‌ها در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. در این هتل هم در همه اتاق‌ها مینی‌بار در دسترس است. برای مهمانان در اتاق‌ها دوش و حمام اختصاصی در نظر گرفته شده است البته آن‌ها می‌توانند کنار این از سشوار و لوازم بهداشتی که تدارک دیده شده بهره ببرند.

هتل جومبالی پلازا دارای یک رستوران است که هر روز صبح برای مهمانان برنامه صبحانه به صورت بوفه باز را تدارک می‌بیند. همچنین در دیگر وعده‌های غذایی رستوران انواع غذاهای مدیترانه‌ای و بین‌المللی موجود است. این هتل دارای پارکینگ اختصاصی نیست اما در نزدیکی آن یک پارکینگ در دسترس است که می‌توانید بدون هماهنگی قبلی از آن استفاده کنید. در این هتل برای افرادی که در حال سفر کاری هستند یک مرکز بیزینس که در آن فکس و فتوکپی موجود است در نظر گرفته شده است همچنین برای جلسات آنان امکانات نشست و مهمانی تدارک دیده شده است. لازم به ذکر است که این امکانات رایگان نیست و بابت آن هزینه دریافت می‌شود.

 

هتل جومبالی پلازا استانبول

اتاق‌های هتل جومبالی پلازا

اتاق‌های هتل به شرح زیر تفکیک شده‌اند:

اتاق استاندارد دابل

اتاق استاندارد تریپل

اتاق اجرایی

2 کینگ سوئیت

اتاق‌ها با رنگ‌های طبیعی و مبلمان چوبی و مدرن تزئین شده‌اند و مجهز به تهویه، خط مستقیم تلفن، مینی‌بار، صندوق امانات، LCD TV،‌ اینترنت، میز کار و بالکن می‌باشند.

 

لابی هتل جومبالی پلازا

فاصله هتل جومبالی تا دیدنی های استانبول

ایستگاه مترو تکسیم 1.7 کیلومتر

میدان تقسیم 1.7 کیلومتر

برج ساعت دولماباغچه 1.8 کیلومتر

خیابان استقلال 1.9 کیلومتر

کاخ دولماباهچه 1.9 کیلومتر

برج گالاتا 3.2 کیلومتر

برج مایدن 3.8 کیلومتر

یاقوت کبود استانبول 4 کیلومتر

بازار ادویه 4.2 کیلومتر