بهترین زمان مسافرت به شیراز

سفر به شیراز

شیراز با توجه به جاذبه های تاریخی، مذهبی، فرهنگی و طبیعی فراوانی که دارد، گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و گردشگران در سفر به ایران قطعا از این شهر خوش نام و معروف دیدن خواهند کرد، اما برای سفر به هر شهری باید بهترین ها را در نظر گرفت.تمام فصول و ماه های شهر شیراز زیبا و جذاب است، اما نمی توان کتمان کرد که فصل بهار زیباترین فصل است. در واقع اردیبهشت بهترین زمان برای سفر به شیراز است زیرا فضای منحصر به فردی دارد. رایحه شکوفه های پرتقال شیراز در اردیبهشت ذهن شما را مجذوب خود می کند و روح شما را شاداب می کند. اردیبهشت در شیراز به دلیل رفتن شدن مسافران نوروزی و زیبایی و هوای بی نظیرش بی شک بهترین زمان برای سفر است.

 

آب و هوای شیراز اردیبهشت

دربهار فرصت شرکت در جشنواره های بهار نارنج را خواهید داشت. شیراز در فصل بهار خیلی شبیه بهشت ​​است، درست است که ما بهشت ​​را ندیده ایم، اما از این همه زیبایی می توان حدس زد که بهشت ​​چنین جایی است. در این فصل می توانید عطر بهارنارنج را در کوچه پس کوچه های شهر استشمام کنید و از هوای خنک و مطبوع شیراز لذت ببرید.

 

بهترین زمان برای سفر به شیراز

اگر برایتان سوال است که چرا بهترین زمان برای سفر به شیراز بهار و اردیبهشت است، کافی است تقویم را بردارید و به مناسبت های آن نگاهی بیندازید. متوجه می شوید که شیراز تنها شهری است که در تقویم ایرانی یک روز خاص به آن اختصاص داده شده است. و آن روز خاص 15 اردیبهشت است. در این روز از سال، شهر شیراز مراسم و جشن های جالب و خاصی برگزار می کند و در یکی از این جشن ها بادکنک های مخصوصی در سراسر شهر به پرواز در می آیند. حضور در شهر شیراز و دیدن چنین منظره ای مانند زندگی در سکانس های طولانی یک فیلم است.

 

سفر به شیراز در بهار

سفر به شیراز در فصل بهار آنقدر زیبا و خاطره انگیز است که به یکی از بهترین سفرهای زندگی شما تبدیل خواهد شد. سرسبزی و طراوت طبیعت آنقدر چشم نواز است که زیباترین تصاویر را برای شما به ارمغان می آورد. بوی درختان بهار نارنج که در فضا احاطه شده است شما را به پیاده روی دلپذیر وادار می کند. در فصل بهار شهر شیراز بارندگی های ناگهانی و شدیدی دارد. به همین دلیل بهتر است اگر در فصل بهار قصد سفر به شیراز را دارید، فراموش نکنید که لباس های گرم و مناسب و چیزهایی مانند چتر را در فهرست ضروریات خود قرار دهید.

 

چرا بهترین زمان سفر به شیراز اردیبهشت است؟

اردیبهشت ماه آنقدر در شیراز جلب توجه می کند که نمی توان به ماه دیگری برای سفر به این شهر فکر کرد. آب و هوای مساعد و طبیعت وصف ناپذیر شیراز در اردیبهشت ماه قطعا غیر قابل انکار است. اگر می خواهید از استرس دوری کنید و سفری دلپذیر و آرام داشته باشید، قطعا سفر به شیراز در اردیبهشت بهترین انتخاب برای شماست. طبیعت زیبا و منحصر به فرد این شهر تاریخی را می توان یکی دیگر از دلایل سفر به شیراز در اردیبهشت ماه دانست که قطعا در هیچ ماه دیگری از سال آن را تجربه نخواهید کرد.