درباره هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های ۵ ستاره، در محله شیشلی است. بیشتر مسافرانی که به دنبال یک سفر لوکس و رویایی در استانبول هستند، هتل گرند جواهر استانبول را برای اقامت انتخاب می کنند. در هتل گرند جواهر استانبول 18 طبقه و 323 اتاق وجود دارد که در هر کدام از اتاق‌ها تجهیزات اساسی چون سیستم تهویه هوا، مینی بار، چای یا قهوه ساز، تخت باکیفیت، سشوار، تلفن، میز کار، یخچال، تلویزیون تخت، اینترنت رایگان و… دیده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر می‌توان به 2 استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی مجهز، سالن اسپا، کلاب کودکان، حمام ترکی اشاره کرد.

این هتل لوکس در میان هتل های استانبول برای هر زوج و خانواده‌ای که خواهان سفر به استانبول هستند ، می‌تواند یک انتخاب مناسب بشمار رود؛ اما آنچه هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر را خاص‌تر می‌کند امکاناتی اختصاصی است که این هتل برای تجار و قرارهای کاری مهمانان تدارک دیده است.

هتل گرند جواهر استانبول ۳۲۳ اتاق و سوئیت، ۱۳ طبقه و ۲۲ تالار اجتماعات دارد. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، اینترنت پرسرعت، چای و قهوه، روم سرویس شبانه‌روزی، مینی‌بار و تلویزیون ماهواره‌ای هستند. هتل دارای استخرهای روباز و سرپوشیده، اتاق ماساژ، سونا زنانه و مردانه، حمام سنتی ترکی و مرکز تناسب‌اندام است. رستوران دلیز تراسی بزرگ دارد و صبحانه را به صورت بوفه سرو می‌کند. اما، رستوران سلطان آلاکارته از یک سالن پذیرایی ویژه برخوردار است و با غذاهای ترکیه‌ای و مدیترانه‌ای از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

Grand Cevahir Istanbul هتل لوکس در منطقه‌ای اعیان‌نشین است و جزو هتل‌های گران‌قیمت به شمار می‌آید. زوج‌ها این هتل را مکانی ایده‌آل برای سفرهای دو نفره می‌دانند؛ ولی اقامتگاه مناسبی برای همه خانواده‌ها نیست. هتل گرند جواهر کودکان زیر هفت سال را نمی‌پذیرد.

 

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل گرند جواهر استانبول

این هتل متشکل از اتاق‌های زیبا،استانبول بزرگ و دل‌باز هستند. انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل سوپرییر، سوئیت، اتاق دوبل اکسکیوتیو، اتاق توئین اکسکیوتیو، سوئیت کرنر اکسکیوتیو و سوئیت خانواده. همه واحدهای اقامتی در این هتل دارای تهویه مطبوع و حمام اختصاصی با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و لوازم جانبی هستند. از جمله مزیت‌های برتر هتل Grand Cevahir Hotel Convention Center Istanbul وجود سوئیت‌های ماه‌عسل است که برای زوج‌ها امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP در نظر گرفته‌شده است.

علاوه بر آن، اتاق‌های ویژه بیماران مبتلا به آلرژی نیز در این هتل در نظر گرفته‌شده است که موجب آسایش کامل مهمانان می‌شود. اتاق‌های هتل گرند جواهر استانبول دارای تراس آفتاب‌گیر بوده که در این تراس‌ها مبلمان چیده شده و برای ساعتی هم که شده به دور از استرس لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. سایر خدمات ارائه‌شده در اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از سیستم سرمایشی و گرمایشی، گاوصندوق، کاناپه تخت شو، میز کار، مینی بار. همچنین لازم به ذکر است که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است.

 

موقعیت جغرافیایی هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول در مرکز شهر استانبول و در فاصله‌ای نه چندان دورتر از ایستگاه مترو، مرکز خرید جواهر، بازار بزرگ استانبول و سایر مکان‌های تفریحی واقع در مرکز این شهر قرار دارد. شما تنها با صرف 13 دقیقه از زمان خود و تجربه پیاده‌روی در خیابان‌های زیبای استانبول می‌توانید مسیر هتل تا مراکز تفریحی و خرید را پشت سر بگذارید. هتل گرند جواهر استانبول با محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین میدان شهر یعنی میدان تقسیم فقط 4 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک نیز تنها 20 کیلومتر دورتر از این هتل قرار دارد.

 

 

امکانات هتل گرند جواهر استانبول

از امکانات هتل گرند جواهر استانبول می توان به:

  • استخر سرپوشیده
  • استخر رو باز
  • سونا و جکوزی
  • اسپا
  • حمام ترکی
  • سالن بدنسازی
  • اینترنت رایگان
  • تراس آفتاب
    و… اشاره کرد.

همچنین هتل دارای ۲ رستوران است که یکی در طبقه همکف برای صبحانه و دیگری در طبقه آخر برای صرق ناهار و شام می باشد. تمامی امکانات رفاهی هتل گرند جواهر استانبول برای راحتی و آسایش شما آماده شده است. صبحانه هر روز صبح در رستوران هتل تهیه و سرو می شود. شما مهمان می توانید روز خود را با صبحانه بوفه هر روز شروع کنید و از غذاهای ترکی و مدیترانه ای و منوی آلاکارته آنها لذت ببرید. هر کدام از این امکانات در تور استانبول در اختیار شماست. در اینجا امکاناتی مانند باشگاه ورزشی یا استخر سرپوشیده دارید. حمام ترکی، سولاریوم، سونا و حمام بخار از دیگر قسمت های جذاب هتل هستند. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مکان های اطراف خود در فاصله بین جاذبه ها و هتل بخوانید.

 

دسترسی های هتل گرند جواهر استانبول

یکی از مزیت های اقامت در هتل گرند جواهر استانبول این است که این هتل در نزدیکی دو ایستگاه مترو واقع شده است و شما با کمتر از 15 دقیقه پیاده روی می توانید به هر کدام از این ایستگاه های مترو دسترسی پیدا کنید و بدین وسیله دسترسی راحتی به دیگر نقاط شهر استانبول داشته باشید. همان طور که گفته شد هتل گرند جواهر استانبول در منطقه شیشلی استانبول قرار گرفته است.

منطقه شیشلی در بخش اروپایی استانبول واقع شده است و دسترسی های خوبی به بعضی از مراکز خرید استانبول دارد. برای مثال مرکز خرید جواهر استانبول که یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است، با هتل گرند جواهر استانبول با ماشین حدود 5 دقیقه فاصله دارد. از طرفی هتل گرند جواهر استانبول با میدان تکسیم به اندازه 28 دقیقه پیاده روی فاصله دارد و همان طور که می دانید، در اطراف میدان تکسیم انواع و اقسام مراکز خرید، گالری های هنری، بوتیک های جذاب و همین طور کافه و رستوران های جذاب وجود دارد.

 

رستوران و بار هتل گرند جواهر کانوشن سنتر استانبول

در هتل مجلل گرند جواهر کانوشن سنتر شهر استانبول رستورانی وجود دارد که برای صرف وعده های نهار و شام و صبحانه در نظر گرفته شده است. در رستوران لوکس این هتل شما می توانید انواع غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی را طبخ کنید. در رستوران این هتل آشپزهایی ماهر و پرسنلی کارآزموده استخدام شده اند تا با بهترین کیفیت خدمات ارئه شود. در رستوران هتل برای آن دسته از گردشگرانی که علاقه مند به غذاهای گیاهی هستند نیز طبخ می شود.

همین امر باعث می شود تا سلیقه و ذائقه هر میهمانی به خوبی برآورده شود. حضور اشپزها در زمان سرو غذا این اطمینان را به شما می دهد که چگونه غذاهای خود را تهیه و به شما عرضه می کنند. کافه بار هتل گرند جواهر کانوشن سنتر استانبول بهترین مکان برای گذراندن ساعاتی خوش است. در کافه بار هتل متنوع ترین نوشیدنی ها ارائه می شود که باب طبع هر ذائقه ای است. اجرای موسیقی توسط دی جِی و نورپردازی های فوق العاده، شما را وادار می کند تا به پایکوبی و شادی بپردازید.