بهترین مکان مسافرت در فروردین ماه

فروردین ماه به دلیل تعطیلات نوروزی به یکی از شلوغ ترین ماه های سال در ایران تبدیل شده است، هرچند مقصد سفرهای فروردین ماه اکثر شهرهای شمال کشور هستند، اما باید بدانید که این مسیر ترافیک زیادی دارد. در ایام نوروز شاید بخواهید سفر به نقاط دیگر ایران را انتخاب کنید.

 

آب گرم اردبیل

اردبیل

اگر می خواهید سفری متفاوت داشته باشید، پیشنهاد می کنم به این شهر زیبا با آب های گرم سفر کنید. اردبیل آب زیرزمینی بسیار گرمی دارد و نشستن در این آب برای درد پا بسیار مفید است. البته فراموش نکنید که این شهر جاذبه های گردشگری زیادی دارد. همچنین کوه ها و دشت های سرسبز زیادی وجود دارد که می توانید از این مکان ها عسل طبیعی تهیه کنید.

اگر به دنبال تجربه یک سفر راحت به اردبیل هستید، فلایت گیت به شما بهترین پیشنهادات بلیط هواپیما تهران به اردبیل را ارائه می کند. با وارد کردن اطلاعات سفر خود، به سرعت و سهولت می‌توانید از تنوع پروازها و قیمت‌های جذاب بهره‌مند شوید.

 

 

شیراز

سفر به شهر فرهنگ و ادب در فصل بهار می تواند تجربه ای بی نظیر برای شما باشد. شیراز با داشتن مناطق تفریحی جذاب و آثار تاریخی فراوان و متنوع، همه ساله گردشگران و علاقه مندان زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند. از دیدنی های این شهر می توان به تخت جمشید، پاسارگاد، آرامگاه کوروش، نقش رستم و … اشاره کرد.از دیگر نقاط تفریحی فوق‌العاده می‌توان به باغ ارم، نارنجستان، دلگشا و غیره اشاره کرد که در فصل بهار می‌تواند هر طبیعت‌دوستی را به خود جذب کند.

اگر به دنبال تجربه یک سفر راحت به شیراز هستید، فلایت گیت به شما بهترین پیشنهادات بلیط هواپیما تهران به شیراز را ارائه می کند. با وارد کردن اطلاعات سفر خود، به سرعت و سهولت می‌توانید از تنوع پروازها و قیمت‌های جذاب بهره‌مند شوید.

 

 

اصفهان

اصفهان با معماری فرهنگی، تاریخی و جذاب و دلنشین قدیمی و رنگارنگ، هوای مطبوع در تمام فصول یکی از دیدنی ترین شهرهای ایران است.هوای اصفهان در فروردین و مناظر زیبای اصفهان در فرودین بی نظیر است.بازدید از سی و سه پل، مسجد شیخ لطف الله، عالی قاپو، عمارت توحید،چهل ستون، هشت بهشت ​​و رکب خانه در ماه فرودین جلوه بهاری بسیار زیبایی دارد.

اگر به دنبال تجربه یک سفر راحت به اصفهان هستید، فلایت گیت به شما بهترین پیشنهادات بلیط هواپیما تهران به اصفهان را ارائه می کند. با وارد کردن اطلاعات سفر خود، به سرعت و سهولت می‌توانید از تنوع پروازها و قیمت‌های جذاب بهره‌مند شوید.

 

 

مشهد

یکی از بهترین زمان ها برای سفر به مشهد، با وجود اینکه بسیار شلوغ است، فروردین ماه است که هوا معتدل است. برای سفر به مشهد در ایام نوروز باید از قبل بلیط رزرو کنید. در این شهر جدای از زیارت حرم امام رضا، می توانید از بازارهای بزرگ و سنتی آن خرید کنید، به پارک شهر بازی ملت بروید یا از وکیل آباد، طرقبه، شاندیز، باغ وحش وکیل آباد، موزه مردم شناسی آرامگاه فردوسی و غیره دیدن کنید.

اگر به دنبال تجربه یک سفر راحت به مشهد هستید، فلایت گیت به شما بهترین پیشنهادات بلیط هواپیما تهران به مشهد را ارائه می کند. با وارد کردن اطلاعات سفر خود، به سرعت و سهولت می‌توانید از تنوع پروازها و قیمت‌های جذاب بهره‌مند شوید.

 

 

ترکمن صحرا

هر چه مقصدی که برای مسافرت بعد از عید انتخاب می‌کنید دشت‌های وسیع‌تر و طبیعت سرسبزتری داشته باشد، بهتر است. ترکمن صحرا با دشت‌های پهناور و طبیعت بی‌بدیل مقصدی مناسب برای سفر در این زمان است. بخش‌هایی مثل منطقه صوفیکم، تالاب بین‌المللی اینچه برون، منطقه هزار دره با دشت‌های سرسبزش، مقبره خالدنبی، گورستان سنگی و چندین چشمه و آبشار طراوت ویژه‌ای به منطقه بخشیده‌اند و هر کدام می‌توانند جاذبه‌ای مناسب برای بازدید گردشگران در فصل بهار باشند. به طورکلی اگر قصد بازدید از مناطق بکر ترکمن صحرا را دارید، فروردین و اردیبهشت بهترین زمان برای سفر به این منطقه است.