هواپیمایی فلای پرشیا

هواپیمایی فلای پرشیا

شرکت هواپیمایی فلای پرشیا پس از ثبت در اداره ثبت شرکت‌ها در سال 1397، فعالیت خود را جهت دریافت گواهینامه عملیات پروازی از سازمان هواپیمای کشوری شروع و پس از دریافت این گواهینامه در آذر سال 1398 با انجام اولین پرواز مسافری از شیراز به مقصد مشهد، خدمت‌رسانی به هموطنان گرامی را آغاز کرده است. در حال حاضر مقاصد پروازی ایرلاین فلای پرشیا کم است؛ ولی در آینده نزدیک بر تعداد مقاصد پروازی این ایرلاین افزوده خواهد شد.

 

مالک هواپیمایی فلای پرشیا

شرکت هواپیمایی فلای پرشیا، سومین ایرلاین به مرکزیت شیراز است. رقبای دیگر این شرکت در فرودگاه شهید دستغیب شیراز، شرکت های هواپیمایی آسمان و سپهران هستند. مدیرعامل فلای پرشیا، یونس دقیق کیا است.

 

خرید بلیط هواپیمایی فلای پرشیا

فلایت گیت بلیط تمامی پروازهای شرکت هواپیمایی فلای پرشیا را به صورت آنلاین ارائه می کند. در بخش خرید بلیط هواپیما با جستجوی مقصد پروازی خود و مشاهده لیست پروازها از قسمت فیلتر شرکت های هواپیمایی با انتخاب شرکت فلای پرشیا فقط لیست پروازهای این شرکت با مشاهده و رزرو کنید.

 

ناوگان هواپیمایی فلای پرشیا

شرکت هواپیمایی فلای پرشیا دارای چهار فروند هواپیما است، که تنها سه فروند از آن فعال است، این شرکت دارای سه عدد بوئینگ ۷۳۷ کلاسیک دارای ظرفیت ۱۴۰ نفر و یک عدد بوئینگ ۷۵۷ که غیرفعال است و ظرفیتی 190 نفره دارد.

 

کلاس پروازی هواپیمایی فلای پرشیا

هواپیمایی فلای پرشیا از کلاس پروازی اکونومی برخوردار است که با توجه به مسیر و زمان هایی که طی می کند این کلاس پروازی انتخاب مناسبی بوده و انتخاب را برای شما قابل پذیرش می کند.

 

میزان بار مجاز هواپیمایی فلای پرشیا

در شرکت هواپیمایی فلای پرشیا میزان بار مجازی که مسافران می توانند برای سفر خود ببرند برای کلاس اکونومی برای هر نفر 20 کیلوگرم است.

همچنین به ازای هر نفر بدون صندلی نوزاد می توان تا سقف 10 کیلوگرم بار نیز به همراه داشت. برای حمل بار دستی نیز برای هر مسافر بردن بار دستی به داخل کابین 5 کیلوگرم می باشد.

این را در نظر داشته باشید که دوربین، تلفن همراه، لبتاپ، نوت بوک، اشیای گران قیمت و مدارک مهم خود را در بارهایی که به همواپیما تحویل می دهید خودداری کنید، زیرا امکان گم شدن و یا مخدوش شدن این اشیاء گرانبها وجود دارد.

شما می توانید در صورت بروز هر گونه مشکل در بدو ورود به فرودگاه مبدا و مقصد این مشکل را به اطلاع مسئولین شرکت هواپیمایی فلای پرشیا برسانید، در صورت هر گونه ادعا بعد از خروج مسافر از فرودگاه این شرکت هیچ مسئولتی را نمی پذیرد.

 

مقاصد پروازی هواپیمایی فلای پرشیا

 تهران، مشهد، عسلویه، اراک، چابهار، کیش، اهواز، ماهشهر، بندرعباس، اصفهان و یزد

 

اطلاعات دفتر هواپیمایی فلای پرشیا

آدرس: تهران، بزرگراه ستاری جنوب، بلوار ناصر حجازی، نبش خیابان پروانه جنوبی، نبش کوچه شهید متقی، پلاک ۲، کدپستی: ۱۴۸۳۶۶۳۵۶۴

آدرس پست الکترونیک : info@flypersia.aero

تلفن: ۴۸۰۰۰۰۰۰ – ۰۲۱