خرید بلیط هواپیما برای خانواده شهدا

خرید بلیط هواپیما برای خانواده شهدا

از دیگر افرادی که بلیط هواپیما نیم بها شامل آن‌ها می‌شود، خانواده شهدا هستند. والدین، همسر و فرزندان شهدا می‌توانند از طریق ایرلاین آسمان و هما که از ایرلاین‌های بزرگ با پروازهای متعدد داخلی و خارجی است برای پروازهای داخلی از بلیط نیم بها استفاده کنند.
سازمان هواپیمایی کشور، تخفیف‌هایی برای جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدای محترم در نظر گرفته تا بتوانند بلیط هواپیمایشان را با قیمتی کمتر خریداری کنند. دو شرکت هواپیمایی هما و آسمان، این تخفیف‌ها را ارائه می‌دهند. پس هنگام خرید بلیط چارتر اگر به دنبال تخفیف جانبازی هستید، این نکته را فراموش نکنید که دیگر ایرلاین‌ها چنین شرایطی ندارند.

همچنین خانواده شهدا و جانبازان می توانند بلیط های خود را به تمام مقصدهای پروازی از فرودگاه پیام با اقساط بلند مدت و بدون بهره دریافت نمایند.

نحوه خرید بلیط هواپیما برای خانواده شهدا

به منظور دریافت بلیط هواپیما با تخفیف، خانواده شهدا می توانند به صورت حضوری به آژانس های مسافرتی مراجعه کنند. علاوه بر این امکان رزرو اینترنتی بلیط پرواز نیز برای آن ها فراهم شده است. بدین منظور باید به سایت شرکت های هواپیمایی مربوطه مراجعه کرده و بلیط هواپیما را خریداری کنند. این تخفیف ها به ویژه در مسیرهای پرتردد مانند پروازهای مشهد تهران یا بالعکس که قیمت بلیط در آن ها کمی بیشتر است، تاثیر زیادی دارد.

 

خرید بلیط هواپیما هما برای خانواده شهدا

ایرلاین دیگری که خدمات مربوط به فروش بلیط نیم بها برای جانبازان را ارائه می دهد، ایران ایر است. طبق مصوبه ابلاغی توسط شرکت هما در بهمن ۱۳۹۶، خانواده های شهدا و جانبازان می توانند با مراجعه به وب سایت این شرکت، بلیط هواپیما را با ۵۰ درصد تخفیف تهیه کنند. بدین منظور پس از ورود به سایت ایران ایر و ثبت نام، هنگام خرید بلیط، باید گزینه ایثارگر را فعال کنید.
خرید بلیط هواپیما از این ایرلاین به صورت حضوری نیز امکان پذیر است و مسافران می توانند با مراجعه به نمایندگی های این ایرلاین و با ارائه کارت ایثارگری یا معرفی نامه بنیاد شهید، بلیط خود را با ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

 

خرید بلیط هواپیما آسمان برای خانواده شهدا

ایرلاین آسمان یکی از ایرلاین های محبوب و مطمئن در کشور است که قیمت بلیط هواپیما خود را برای خانواده شهدا به صورت نیم بها ارائه می دهد. مصوبه ای مبنی بر ارتقای تسهیلات و تکریم خانواده شهدا در سال 97 منتشر شد و طی این مصوبه سامانه رزرو بلیط های اینترنتی آسمان برای خانواده شهدا تسهیلاتی را در نظر گرفت و برای جانبازان در قیمت بلیط پرواز داخلی تخفیف هایی را منظور کرد. خانواده شهدا می توانند در زمان خرید بلیط پرواز خود از سایت هواپیمایی آسمان گزینه تخفیف ایثارگران را انتخاب کنند که می توانند کمترین قیمت بلیط را تهیه کنند.