تور استانبول برای زمستان

قیمت تور استانبول

تور استانبول برای زمستان یکی از گزینه‌های محبوب مسافران ایرانی است که می‌خواهند از شهری زیبا و پرجذبه با فضای شاد و پرشور لذت ببرند. استانبول در زمستان با تزئینات کریسمس و سال نو مزین می‌شود و شما می‌توانید از تفریحات مختلفی مانند سورتمه سواری روی دریاچه، تله کابین سواری، بالن سواری در کاپادوکیا، کافه گردی و نوشیدن قهوه ترک و خرید در بازار بزرگ استانبول بهره‌مند شوید.

 

قیمت تور استانبول برای زمستان

قیمت تور استانبول برای زمستان به عوامل مختلفی مانند ایرلاین، هتل، تاریخ سفر، خدمات ارائه شده و سود آژانس‌های مسافرتی بستگی دارد. به طور متوسط، قیمت تور استانبول برای 4 روز در زمستان حدود 10 میلیون تومان است. البته شما می‌توانید با جستجو در سایت‌های مختلف از جمله بیتا تور، تورهای ارزان‌تر و لحظه آخری را نیز پیدا کنید.

اگر قصد سفر به استانبول را دارید ، برای خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول از فلایت گیت می توانید با انتخاب تاریخ پرواز و مشاهده برنامه پروازی ایرلاین های مختلف، پرواز خود را رزرو کنید.

 

 

جاهای دیدنی استانبول در زمستان

استانبول یکی از شهرهای زیبا و پر جاذبه ترکیه است که در فصل زمستان هم تفریحات و جاهای دیدنی زیادی برای گردشگران دارد. برخی از این جاهای دیدنی عبارتند از:

– کاخ توپکاپی: یکی از شاهکارهای معماری عثمانی که در منطقه سلطان احمد قرار دارد و شامل کاخ درونی، کاخ بیرونی، حرمسرا و حیاط‌های محوطه بیرونی است.

– برج گالاتا: یکی از بناهای تاریخی و بلند استانبول که در منطقه شاخ طلایی واقع شده و از آن می‌توانید منظره‌ای زیبا از شهر را مشاهده کنید.

– مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی: یکی از مساجد باشکوه و تاریخی استانبول که به دلیل رنگ آبی کاشی‌هایش معروف است و در میدان ایاصوفیه واقع شده است.

– مسجد و موزه ایاصوفیه: یکی از پربازدیدترین جاهای استانبول که در گذشته کلیسا و مسجد بوده و اکنون به عنوان موزه به نمایش گذاشته شده است.
 
– بازار بزرگ: یکی از بازارهای قدیمی و مشهور استانبول که شامل حدود ۴۰۰۰ غرفه و مغازه است و می‌توانید انواع کالاهای سنتی و مدرن را در آن پیدا کنید.

 

تور استانبول 5 شب و 6 روز

تور استانبول 5 شب و 6 روز یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی است که شما می‌توانید از زیبایی‌ها و جاذبه‌های شهر استانبول لذت ببرید. برای رزرو تور استانبول 5 شب و 6 روز، شما می‌توانید از سایت‌های مختلفی که این تور را ارائه می‌دهند استفاده کنید.

 

تور استانبول

 

آب و‌ هوای استانبول در زمستان

آب و هوای استانبول در زمستان معتدل و مرطوب است و میانگین دمای آن بین ۳ تا ۹ درجه سانتیگراد است. برف نسبتاً نادر است، اما مه و غبار رایج است. اگر قصد دارید در زمستان به این شهر سفر کنید، بهتر است لباس‌های گرم و ضد آب و چتر همراه خود داشته باشید. همچنین می‌توانید از تخفیف‌های کریسمس و حراج‌های زمستانی استانبول بهره‌مند شوید.