تور استانبول برای تیر ماه

قیمت تور استانبول در تیر ماه

تور استانبول در تیرماه یکی از گزینه‌های محبوب برای سفر به ترکیه است. این شهر پر جاذبه و پر تاریخ با آب و هوای خوب و فرهنگ غنی، می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش برای شما باشد. در ادامه به برخی از نکات مهم درباره تور استانبول برای تیر ماه می‌پردازیم:

 

سفر به استانبول در تیر ماه

– برای سفر به ترکیه و استانبول، شما نیازی به ویزا ندارید. فقط کافی است پاسپورت معتبر داشته باشید.

– قیمت تور استانبول در تیر ماه ممکن است بالاتر از ماه‌های دیگر باشد. دلیل این امر افزایش تقاضا و شلوغی استانبول در فصل تابستان است. بنابراین، اگر می‌خواهید تور ارزان استانبول را رزرو کنید، بهتر است از قبل برنامه‌ریزی کنید و تور خود را از سایت‌های معتبر و با تخفیف بخرید یا در ماه های خلوت تر به استانبول سفر کنید.

– آب و هوای استانبول در تیر ماه گرم و مرطوب است. میانگین دمای هوای استانبول 28 درجه سانتیگراد و آفتاب کمی سوزان است. از این رو بهتر است تا در تور استانبول تیر ماه لباس‌های سبک، خنک و آستین بلند، لوسیون ضد آفتاب، عینک دودی و البته یک لباس پوشیده برای شب‌های خنک استانبول در تیر ماه، با خود همراه داشته باشید.

– استانبول دارای بسیاری از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی است که می‌توانید در تور خود از آن‌ها دیدن کنید. برخی از جاذبه‌های گردشگری استانبول عبارتند از: مسجد آیا صوفیا، مسجد سلیمانیه، میدان سلطان‌آحمد، کاخ توپکاپی، بازار بزرگ، بازار مصیر، برج گالاتا، پل گالاتا، جزیره‌های پرینس، موزه‌های مختلف و …

– استانبول همچنین دارای مراکز خرید متعدد و مدرن است که می‌توانید در آن‌ها انواع کالاها را با قیمت‌های مناسب و تخفیف‌های ویژه بخرید. برخی از مراکز خرید استانبول عبارتند از: مرکز خرید زورلو، مرکز خرید جواهر، مرکز خرید ایستینیه پارک، مرکز خرید مال اوف استانبول و …

– در تیر ماه، یکی از رویدادهای مهم و جذاب استانبول، جشنواره خرید استانبول است که از 10 تیر تا 25 تیر برگزار می‌شود. در این جشنواره، شما می‌توانید از تخفیفات ویژه تمامی برندهای معروف، معافیت از مالیات بر روی اجناس و قرعه‌کشی‌های جذاب بهره ببرید. همچنین در حین برگزاری جشنواره، کنسرت‌ها، مسابقات و نمایشگاه‌های مد و لباس نیز برگزار می‌شود.

 

 

تور لحظه آخری استانبول تیر 1403

تور لحظه آخری استانبول یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های سفر برای مسافرانی است که دوست دارند با قیمت مناسب و خدمات عالی از شهر زیبا و تاریخی استانبول بازدید کنند. این تورها معمولا با پروازهای چارتر و سیستمی انجام می‌شوند و شامل اقامت در هتل‌های مختلف با سطح و موقعیت متفاوت، راهنمای فارسی زبان، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و صبحانه، نهار و شام می‌باشند. مدت زمان این تورها معمولا بین 3 تا 7 شب متغیر است و قیمت آنها بستگی به تاریخ سفر، نوع پرواز، نوع هتل و خدمات ارائه شده دارد.

برای رزرو تور لحظه آخری استانبول برای ماه تیر 1403، شما می‌توانید از سایت‌ها بیتا سیر استفاده کنید. این سایت‌ به شما امکان مقایسه قیمت و خدمات مختلف را می‌دهد و همچنین از تخفیف‌ها و هدایای ویژه‌ای برای مشتریان برخوردار هستید.

 

قیمت تور استانبول تیر ماه 1403

قیمت تور استانبول برای تیر 1403 بستگی به عوامل مختلفی مانند نوع پرواز، نوع هتل، مدت زمان سفر، خدمات ارائه شده و زمان رزرو دارد.قیمت تور استانبول از تهران در این ماه از حدود ۱۰ میلیون تومان تا ۲۰ میلیون تومان متغیر است. البته این قیمت‌ها ممکن است با توجه به نوسانات ارز و تقاضای بازار تغییر کنند.

برای مشاهده و مقایسه قیمت و خدمات تورهای مختلف استانبول، شما می‌توانید از سایت‌ های معتبری که تور استانبول را ارائه می دهند استفاده کنید. این سایت‌ها به شما امکان انتخاب بهترین تور استانبول بر اساس سلیقه و بودجه شما را می‌دهند.

اگر قصد سفر به استانبول را دارید ، برای خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول از فلایت گیت می توانید با انتخاب تاریخ پرواز و مشاهده برنامه پروازی ایرلاین های مختلف، پرواز خود را رزرو کنید.

 

تور ارزان استانبول تیر ماه 1403

تور ارزان استانبول یکی از گزینه‌های مورد علاقه مسافرانی است که دوست دارند با بودجه کم از شهر زیبا و تاریخی استانبول بازدید کنند. برای رزرو تور ارزان استانبول برای تیر 1403، شما می‌توانید از سایت‌های معتبری که تور ارزان استانبول را ارائه می دهند، استفاده کنید. این سایت‌ها به شما امکان مقایسه قیمت و خدمات مختلف را می‌دهند و همچنین از تخفیف‌ها و هدایای ویژه‌ای برای مشتریان خود برخوردار هستند.

 

آب و‌ هوای استانبول در تیر ماه 1403

آب و هوای استانبول در تیر ماه 1403 گرم و مرطوب است. بر اساس پیش‌بینی آب و هوا میانگین دمای هوا در این ماه حدود 28 درجه سانتیگراد خواهد بود. احتمال بارش باران در این ماه 60 درصد و رطوبت متوسط 70 درصد است. باد در این ماه از جهات مختلف و با سرعت متغیر می‌وزد.

از این رو بهتر است تا در تور استانبول تیر 1403 لباس‌های سبک، خنک و آستین بلند، لوسیون ضد آفتاب، عینک دودی و البته یک لباس پوشیده برای شب‌های خنک استانبول در تیر ماه، با خود همراه داشته باشید.