بهترین مکان مسافرت در آبان ماه

مسافرت در آبان ماه

بهترین مکان ها برای سفر در آبان جاهایی هستند که هوای گرم یا مرطوب دارند، خنکی آبان باعث می شود از گرمای سوزان آفتاب و رطوبت زیاد در تابستان دور بمانید. ایران کشوری چهارفصل است که جاذبه های گردشگری زیادی دارد و شما می توانید در فصول مختلف سال با توجه به شرایط آب و هوایی مناطق مختلف مقصد خود را انتخاب کنید.یکی از فصول سال که آب و هوای بسیار مساعدی برای مسافرت دارد ، فصل پاییز است ، در این مقاله میخواهیم بهترین مکانها برای سفر در آبان ماه را به شما معرفی کنیم.

 

مشهد

در فصل پاییز به دلیل تمام شدن تعطیلات دانش آموزان و باز شدن مدارس، با مشهدی خلوت‌تر روبه‌رو می‌شوید.این خلوت بودن در وهله اول باعث کاهش هزینه‌های سفر شما خواهد شد. در وهله بعدی این مسئله بسیار مهم است که هیچ‌کس دوست ندارد در سفر در ترافیک باشد و اکثر افراد محلی خلوت را برای سفر ترجیح می‌دهند. بهترین زمان سفر به مشهد، فصل دل انگیز پاییز است. باید در این فصل زیبا به حرم بروید با ببینید زیبایی آن چند برابر شده است. یا در دل پارک ها و خیابان های زیبای مشهد قدم بزنید و حال و هوای متفاوتی را تجربه کنید.

اگر به دنبال تجربه یک سفر راحت به مشهد هستید، فلایت گیت به شما بهترین پیشنهادات بلیط هواپیما تهران به مشهد را ارائه می کند. با وارد کردن اطلاعات سفر خود، به سرعت و سهولت می‌توانید از تنوع پروازها و قیمت‌های جذاب بهره‌مند شوید.

 

گرگان

گرگان یکی از شهرهای شمالی کشور است که مانند دیگر شهرهای این منطقه در هر فصلی از سال زیبایی خود را دارد. به همین دلیل هر ساله گردشگران زیادی از سراسر کشور به این شهر سفر می کنند و از مناظر دیدنی آن دیدن می کنند. یکی از جاهای دیدنی گرگان که در هر فصلی از سال زیبایی خاص و منحصر به فرد خود را دارد جنگل النگدره گرگان است. جنگل النگدره را می توان به عنوان یکی از هفت جاذبه گردشگری ایران و همچنین بهترین پارک جنگلی شمال کشور معرفی کرد.

این پارک جنگلی که سالانه گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند، در پنج کیلومتری جنوب غربی شهر گرگان قرار دارد و پیاده روی، دوچرخه سواری و کمپینگ از جمله تفریحاتی است که می توان در این پارک از آن لذت برد.قدم زدن در میان جنگلی خنک، سرسبز و آرام که از گوشه و کنار آن صدای جریان رود به گوش می‌رسد، تجربه‌ای شیرین و کم ‌نظیر است که در هر جایی نصیبتان نمی‌شود. اگر به جنگل النگدره رفتید می‌توانید از رودخانه قلاشی و دریاچه النگدره دیدن کنید و تجربه‌ای بی‌نظیر از گردشتان داشته باشید.

اگر به دنبال تجربه یک سفر راحت به گرگان هستید، فلایت گیت به شما بهترین پیشنهادات بلیط هواپیما تهران به گرگان را ارائه می کند. با وارد کردن اطلاعات سفر خود، به سرعت و سهولت می‌توانید از تنوع پروازها و قیمت‌های جذاب بهره‌مند شوید.

 

 

کرمان

دلیل محبوبیت کرمان برای سفرهای پاییزی را می توان در آب و هوای این منطقه جستجو کرد. کرمان آب و هوای نیمه بیابانی دارد. در نتیجه در تابستان بسیار گرم می شود. از طرفی مردم این منطقه زمستان های سردی را تجربه می کنند. با در نظر گرفتن چنین هوایی، حتما متوجه شده اید که پاییز بهترین زمان برای یک سفر فراموش نشدنی به کرمان است.در زمان سفر بازدید از باغ شاهزاده ماهان، باغ فتح آباد، مجموعه تاریخی گنجعلی خان، موزه های تاریخی و معاصر کرمان، ارگ‌ راین، آتشکده کرمان، قلعه دختر، مسجد جامع، ارگ بم و روستا های تاریخی اطراف کرمان مانند میمند بازدید نمایید.

تمام این مناطق تاریخی دارای معماری منحصر به فرد اسلامی و برخی پیش از اسلام بوده که برای باستان شناسان و معماران کشور بسیار جالب توجه می باشد. همچنین برای آشنایی با این مناطق می توانید برنامه سفری خود را طوری تنظیم کرده که از مناطق اشاره شده بازدید نمایید. در زمان سفر به مناطق تاریخی و گردشگری بازدید از بنا های کهن خالی از لطف نیست.

اگر به دنبال تجربه یک سفر راحت به کرمان هستید، فلایت گیت به شما بهترین پیشنهادات بلیط هواپیما تهران به کرمان را ارائه می کند. با وارد کردن اطلاعات سفر خود، به سرعت و سهولت می‌توانید از تنوع پروازها و قیمت‌های جذاب بهره‌مند شوید.

 

اهواز

اهواز در بیشتر ماه‌های سال گرمای طاقت‌فرسایی دارد، ولی با شروع ماه‌های سرد سال، اهواز هم کم‌کم خنک می‌شود. حالا دیگر تصور کنید شب‌ها کنار کارون چه قدر خوش می‌گذرد! بعد از گردش و پیاده‌روی سری هم به خیابان لشکرآباد بزنید و فلافل تازه و خوشمزه نوش جان کنید. از مهم‌ترین جاهای دیدنی اهواز می‌توانیم به پل سفید، کلیسای سورت مسروپ، آرامگاه علی بن مهزیار اهوازی و کاروانسرای معین‌التجار اشاره کنیم.

اگر به اهواز رفتید، به سراغ سایر شهرهای استان خوزستان هم بروید. مثلا شوش یکی از مهم‌ترین شهرهای باستانی ایران است. معبد چغازنبیل، کاخ آپادانا، تپه آکروپل و آرامگاه دانیال نبی از دیدنی‌های مهم این شهر باستانی است که باید حتما ببینید.

اگر به دنبال تجربه یک سفر راحت به اهواز هستید، فلایت گیت به شما بهترین پیشنهادات بلیط هواپیما تهران به اهواز را ارائه می کند. با وارد کردن اطلاعات سفر خود، به سرعت و سهولت می‌توانید از تنوع پروازها و قیمت‌های جذاب بهره‌مند شوید.

 

رشت

اگرچه با شروع پاییز شهرهای شمالی سرد و بارانی می شوند اما زیبایی آنها چند برابر می شود. جاده ها و مناظری که تا کنون فقط سبز بودند با هزاران سایه زرد، قرمز و نارنجی خواستنی تر و زیباتر شده اند. اگر در این شهرها تفریح ​​خاصی نداشته باشید و فقط در میان برگ های پاییزی قدم بزنید، باز هم لذت زیادی خواهید داشت.همه شهرهای شمالی زیبا و فوق العاده هستند، سفر به یکی از آنها در پاییز فراموش نشدنی خواهد بود. اما اگر می خواهید شهری را به عنوان مقصد اصلی سفر پاییزی خود انتخاب کنید و سپس با بازدید از شهرهای دیگر سفر خود را کامل کنید، رشت را پیشنهاد می کنیم.

رشت شهری زیبا و مجلل است. اگر به رشت رفتید، لذت بردن از غذاهای لذیذ گیلانی مانند ترشه تره، باقالاقاتق و فسنجان را فراموش نکنید تا طعم این سفر از ذهنتان خارج نشود.

اگر به دنبال تجربه یک سفر راحت به رشت هستید، فلایت گیت به شما بهترین پیشنهادات بلیط هواپیما تهران به رشت را ارائه می کند. با وارد کردن اطلاعات سفر خود، به سرعت و سهولت می‌توانید از تنوع پروازها و قیمت‌های جذاب بهره‌مند شوید.