بهترین زمان مسافرت به دبی

شهر دبی، یکی از لاکچری‌ترین مقاصد گردشگری دنیا، در اغلب روزهای سال گرم است؛ اما گرمای هوا مانع گردشگران برای بازدید از این شهر مدرن نمی‌شود. اگر سؤال شما نیز این است که بهترین زمان برای سفر به دبی چه فصلی است، اگر چند دقیقه از وقت ارزشمندتان را صرف مطالعه این مطلب بکنید، بهترین زمان سفر به دبی را متوجه می‌شوید.

 

سفر به دبی در بهار

بهار بهترین زمان بازدید از اماکن گردشگری سرپوشیده است.در فصل بهار و به ویژه تعطیلات نوروز، گردشگران ایرانی بسیاری راهی سفرهای داخلی و خارجی می‌شوند. آب و هوای دبی در فروردین معمولاً طوفانی است؛ از این‌رو در این زمان، رفتن به سواحل دبی را به شما عزیزان پیشنهاد نمی‌دهیم؛ اما می‌توانید با خرید تور دبی به سراغ مکان‌های گردشگری سرپوشیده مانند پارک برفی،‌ آکواریوم و پارک آبی دبی بروید.

در بهار، دمای هوای دبی معمولاً بین 18 تا 38 درجه سانتی‌گراد است و در برخی مواقع شاهد بارش باران در تعداد محدودی از مناطق این شهر هستیم. با اینکه هوای بهاری دبی نوسان بسیاری دارد؛ اما به‌طورکلی، زمان مناسبی برای سفر به دبی و استفاده از تفریحات سرباز و سرپوشیده آن است.

 

سفر به دبی در تابستان

در تابستان، دمای هوای دبی به بالای 40 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و ساکنان آن شاهد یک موج گرمای سوزان و طاقت‌فرسا هستند. درجه حرارت و رطوبت بالای دبی در فصل تابستان،‌ معمولاً مانع از ورود گردشگران به این شهر توریستی می‌شود؛ البته بسیاری از افراد نیز برای استفاده از تفریح‌های آبی و ساحلی،‌ فصل تابستان را برای سفر به دبی انتخاب می‌کنند. اگر تور دبی تابستان را خریداری کرده‌اید، در این فصل هتل‌ها و بلیط‌های ارزان‌تری به مقصد دبی پیدا می‌کنید.

 

سفر به دبی در پاییز

در فصل پاییز، مقداری از گرمای هوای دبی کاهش پیدا می‌کند و میانگین دمای هوا به 30 تا 37 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. در برخی از روزهای پاییز نیز شاهد بارش‌های کم و کوتاه هستیم. اغلب گردشگران، این فصل را برای بازدید از دبی انتخاب می‌کنند؛ در نتیجه قیمت هتل‌‌ها، پروازها و تورها در پاییز و همچنین زمستان، بالاتر از بهار و تابستان است؛ همچنین جمعیت توریست‌ها برای بازدید از جاهای دیدنی دبی در این فصل بیشتر می‌شود. اگر در فصل پاییز به دبی سفر می‌کنید، امکان استفاده از انواع تفریحات آبی و ساحلی از جمله پارک آبی وایلد وادی و همچنین تفریحات سرپوشیده را خواهید داشت.

 

 

بهترین زمان برای سفر به دبی چه فصلی است؟

فصل پاییز و زمستان بهترین زمان سفر به شهر دبی محسوب می‌شوند و دمای هوا برای گشت‌وگذار در دبی و استفاده از امکانات آبی آن عالی است.

تعدادی از مسافرها همواره طبیعت گردی هدف سفرشان است. اگر قصد شما دیدن طبیعت دبی است بهترین زمان سفر به دبی از لحاظ طبیعت گردی آبان تا آخر فروردین محسوب می شود. در این فصل شما می توانید به کویر گردی بروید و یا حتی شب مانی در کویر و کمپ در کویر داشته باشید. تورهای سافاری متعددی از سوی هتل ها نیز برگزار می شود. بهترین زمان  کویر رفتن به دبی اواخر پاییز تا آخر اولین ماه بهار است. تورهای کویر گردی در طلوع آفتاب و غروب در کویرهای دبی برگزار می شود و در این ماه نیز هزینه ی به نسب بالایی دارد و در دیگر مواقع سال به خاطر گرمای بیش از حد امکان پذیر نیست. ارزان ترین ماه سفر در دبی به ماه رمضان مرتبط است. اگر دوست دارید واقعا سفری ارزان به شهر دبی داشته باشید می توانید ماه رمضان را انتخاب کنید. در ماه رمضان امکان نوشیدن و غذا خوردن در ملاء عام را ندارید و برای بسیاری از مسافرها در جهان نیز سخت است. هتل ها ارزان ترین قیمت را دارند و می توانید تفریح های ورزشی نیز داشته باشید

 

 

بهترین روش سفر به دبی

سفر به دبی می‌تواند با مختلفین روش‌ها و انتخاب‌هایی انجام شود. بهترین روش سفر به دبی به ویژه بسته به نیازها و ترجیحات شماست. در ادامه چندین روش معمول برای سفر به دبی را بررسی می‌کنیم:

پرواز:

پرواز مستقیم: انتخاب پرواز مستقیم از شهر شما به فرودگاه بین‌المللی دبی یکی از سریع‌ترین و راحت‌ترین راه‌ها برای رسیدن به دبی است. در فلایت گیت می توانید بلیط پرواز تهران دبی را با بهترین قمیت خریداری کنید.

پرواز با انتقال: در صورتی که پرواز مستقیم در دسترس نیست، انتخاب پرواز با انتقال از فرودگاه‌های مختلف نیز گزینه‌ای می‌تواند باشد.

 

تورهای گروهی:

تورهای تفریحی: شرکت در تورهای گروهی تفریحی با همراهی راهنمای محلی که اماکن دیدنی، خرید و تجربیات محلی را در بر می‌گیرد.

تورهای فرهنگی: برنامه‌ریزی برای شرکت در تورهای فرهنگی که به شما این امکان را می‌دهد تا فرهنگ و تاریخ دبی را بیشتر بشناسید.

 

اجاره خودرو:

اجاره خودرو با راننده: اگر نمی‌خواهید خودرو را خود رانندگی کنید، می‌توانید یک خودرو با راننده اجاره کنید که شما را به اماکن مورد نظرتان ببرد.

اجاره خودرو بدون راننده: در صورت تمایل به خود رانندگی، اجاره خودرو بدون راننده یک گزینه خوب است.

 

اقامت در هتل یا رزور مسکن محلی:

اقامت در هتل‌ها: انتخاب هتل‌های مطمئن با توجه به سلیقه شما و امکانات مورد نظر برای اقامت بهترین تجربه را فراهم می‌کند.

رزور مسکن محلی: اگر به دنبال تجربه‌ای بیشتر با محلی‌ها هستید، رزرو مسکن محلی از طریق سایت‌های معتبر یک گزینه جذاب است.

 

مترو و وسایل حمل و نقل عمومی:

استفاده از مترو: دبی یک سیستم مترو مدرن و کارآمد دارد که به شما امکان می‌دهد به راحتی در شهر حرکت کنید.

وسایل حمل و نقل عمومی: اتوبوس‌ها و تاکسی‌های موجود در شهر به شما این امکان را می‌دهند که به سریع به مکان‌های مختلف دبی بروید. اگر قصد سفر به دبی را دارید براساس هدف سفرتان به این شهر برنامه ریزی کنید. یادتان باشد برای درخواست ویزا نیز باید حضوری  اقدام کنید و مدارک لازم خود را بیاورید.دبی یکی از شهرهای دیدنی است که حداقل یک بار باید به این شهر شگفت انگیز سفر کرد و با توجه به اولویت خود ارزان بودن و یا خوش آب و هوا بودن بهترین زمان سفر به دبی را انتخاب کنید.